23rd Biennal Conference of the European Society of Neurochemistry

1st - 4th September 2019
University of Milan
Via Festa del Perdono 7 - Milan

Prof. Enrica Boda (research Group at NICO Physiopathology of neural stem cells) organized and participated in the symposium:

Molecular mechanisms regulating oligodendroglia functions and re-/myelination

Chairs:
Enrica Boda, Dept. of Neuroscience e Neuroscience Institute Cavalieri Ottolenghi, University of Turin
Davide Lecca, Dept. of Pharmacological and Biomolecular Sciences, University of Milan

Speakers:
Enrica Boda, Davide Lecca
Francesca Boscia, Department of Neuroscience and Reproductive and Odontostomatological Sciences, University of Naples, Italy
Andrea Rivera, Institute of Biomedical and Biological science (IBBS), University of Portsmouth, UK

>> conference programme

20190901_181125