POSITION AVAILABLE FOR THREE-YEAR PhD for CHINESE STUDENTS

27/01/2017
 POSITION AVAILABLE FOR THREE-YEAR PhD for CHINESE STUDENTS

POSITION AVAILABLE FOR THREE-YEAR PhD for CHINESE STUDENTS (China Scholarships Council)

Project on Brain plasticity in the context of PhD programme in Veterinary Sciences

First selection of candidates: application deadline February 24th

Contact: Prof Luca Bonfanti, Adult Neurogenis Research Group
e-mail: luca.bonfanti@unito.it

> link to University page

> link to PhD programme page (with project)

> link to CSC in China

PDF letter of the Turin University